Gewoon doen!

Vandaag ben ik aan de beurt om een blog te schrijven vanuit de Webwinkelhelden. Ken je de Webwinkelhelden nog niet? Dan zeker verder lezen, want dan vertel ik je er meer over. Tegelijkertijd is dit ook een hele goeie stok achter de deur om weer een blog te schrijven. Want dat verpieterd een beetje 😉

Heel in het kort over mijzelf. Lisette, 29 jaar, getrouwd, moeder van R (’12), houdt van koffie, papier en boeken. Zo, het kon bijna mijn Twitterprofiel zijn.


Papergoodies

Papergoodies is ontstaan vanuit een gevoel om iets voor mezelf te beginnen. Dat gevoel had ik al zolang, daar moest ik wat mee doen. Toen ik zonder baan kwam te zitten, ben ik de mogelijkheden gaan onderzoeken. Tot in den treure zocht ik internet af, dook ik in boeken, bezocht ik seminars en maakte ik lijstjes tot ik er bij neer viel. Dit ging bijna een jaar zo door. Maar ja, je kan nog zoveel lezen en opschrijven, daarmee komt die webwinkel er nooit. Uiteindelijk heb ik mezelf een enorme schop onder de kont gegeven en de knoop doorgehakt. Gewoon doen! Dan maar op m’n bek, dan maar een teleurstelling of één groot fiasco, ik heb het in ieder geval geprobeerd. Want zo’n doemdenker kan ik wel een beetje zijn. Laatst zag ik deze mooie quote die dat omdraait:

“What if I fall? Oh, but my darling what if you fly?” ~E.H.

Heel treffend en ik moet er vaak aan denken.

Enfin, inmiddels ben ik een jaar verder. En ja, ik ben op m’n bek gegaan en dat zal nog wel vaker gebeuren, maar ik beleef er ook zoveel plezier aan. Ik stuiter door de kamer als ik mooie papierwaren zie. Ik ben trots als ik mijn webwinkel zie. Ik vind het een geweldige uitdaging om zelf een webshop vorm te geven en te beheren. Ik mag mensen blij maken met hun mooie bestellingen én ik ontmoet prachtige collega’s. En daar ben ik heel dankbaar voor.

Ben je nieuwsgierig geworden naar mijn webshop? Ik nodig je hierbij uit om eens langs te komen. Wil je meer over mij weten? Op instagram plaats ik een vrolijke mix zakelijk en privé.


Webwinkelhelden Thuiswerken en eigen baas zijn van een eenmanszaak kan best wel eens eenzaam zijn. Daarom is het fijn om af en toe eens lekker met mede webwinkeliers te kunnen overleggen. Zo is Webwinkelhelden ontstaan. Webwinkelhelden is een groep van 22 webwinkels die met veel plezier samen werken. Wat begon als een platform voor en door webwinkeliers, is inmiddels uitgegroeid naar een plek waar klanten en webwinkels elkaar ontmoeten. Via Webwinkelhelden leer je de personen achter de webwinkels kennen via hun blogs. Maar ook kun je profiteren van alle leuke acties. Volg de Webwinkelhelden via onze site, onze Facebook pagina of via Twitter om niets te missen. Header-1024x379

Een gedachte over “Gewoon doen!

  1. Een mooi geschreven blog. Eentje waar het enthousiasme vanaf spat. Dat je geniet van papier en alles wat ermee te maken heeft is me al een tijdje duidelijk. Geniet van je webwinkel, deel de dingen met je webwinkelhelden. Samen weet je meer. Heel veel succes lieve schoondochter. XxxxX Aaf

    Like

Geef een reactie

